Петиція щодо «бухла» в Рідзвяному містечку: «купка активістів» чи громада міста?

0
190
Загрузка...

У публічній площині місцеву владу закликають ігнорувати ініціативу чернівчан (яка пройшла через результативну петицію) щодо заборони торгівлі алкоголем у Різдвяному містечку на Соборній площі.

Відповідна електронна петиція про «Заборону продажу спиртного у Різдвяному містечку на Соборній площі» вже набрала необхідну кількість голосів, а отже має розглядатися депутатами на сесії Чернівецької міської ради.

Проте місцеве інтернет-видання (прихильне до Бурбака і Ко) закликає «викинути цю електронну рептильку у спам», що надзвичайно обурює ініціаторів і підписантів тієї петиції, як і інших прихильників здорового способу життя.

Також видання пропонує встановити квоту для розгляду електронних петицій у 5 тисяч голосів, що по суті повністю руйнує можливість громадян звертатися до міської ради через систему електронних петицій. Добре це, чи погано?.. Принаймні, жодна петиція у Чернівцях досі не набирала такої кількості голосів. Чи зможе звернутись через цей механізм до Чернівецької міської ради якийсь мікрорайон, в якому проживає до 500 осіб, з проханням, приміром, заасфальтувати дорогу, чи відремонтувати підʼїзди, якщо поріг буде аж 5 тисяч голосів? Звичайно, ні. То чи варто вбивати цей механізм звернень громади до міської ради через демократичний спосіб електронних петицій?

Що стосується петиції про заборону продажу спиртних напоїв на Соборній площі. Депутати міської ради також звичайні люди, які хочуть відпочити під час різдвяних свят, в тому ж числі біля ялинки на Соборній площі, тому вони будуть визначатись у цьому питанні в першу чергу як чернівчани. Повна заборона алкогольних напоїв – це, звісно, дуже радикальне рішення, тож можна припустити, що у такому вигляді, як сформована пропозиція в петиції, вона не буде підтримана депутатською більшістю. Проте ж можна її й трохи змінити? Продаж таких тематичних напоїв, як глінтвейн, можливо, дуже непогана річ, тим паче, що він допоможе людям зігрітися. Найкращим способом знайти «золоту середину» в цьому питанні буде часткова заборона на спиртні напої, заборона продажу таких напоїв, як горілка, коньяк і т.д.

Важливо коректно ставитись до всіх чернівчан, і бажано не називати їх цілком нормальний вибір (здорового способу життя) «нісенітницями» та радити викидати їх пропозиції у смітник. Кожен чернівчанин має право на власну думку, тим паче, коли думка є колективною…

А ви що думаєте з цього приводу? (Можете висловлюватися в коментарях, лише коректно).

fakty.cv.ua

А нижче до вашої уваги матеріал проти заборони продажу спиртних напоїв у Різдвяному містечку на Соборній площі:

Купка активістів вимагає від Чернівецької міської ради підняти руку на святе

Після того, як Чернівецька міська рада почала дослухатися до колективних петицій містян, цю форму управління владою експлуатують у хвіст і гриву. Часто висуваючи нелогічні вимоги, котрі йдуть всупереч як європейській традиції, так і укладу життя буковинської громади.

Днями пройшла електронна петиція про заборону продажу спиртного у різдвяному містечку на Соборній площі. Назбирала вона 256 із 250-ти необхідних голосів. Саме такий мізерний ценз для розгляду петицій міською радою з якоїсь радості затвердили депутати. Тепер ця е-петиція має розглядатися спеціальною комісією з числа чиновників міськради.

Її автор, дехто Віктор Кушнірюк закликав міську раду не перетворювати різдвяне містечко на генделик-наливайку.

Те, що така ініціатива викликала обурення переважної більшості чернівчан, у яких різдвяний ярмарок асоціюється як і у Європі, окрім їжі та смаколиків, ще й з глінтвейном, гарячим вином та пивом, а також чаркою доброї буковинської під смажені ковбаски, його не турбує.

Практика свідчить, що ті, хто вправляється в написанні різного штибу петицій, у народному господарстві задіяні слабо. Люди ж, які працюють і відкладають кошти на свято в очікуванні Різдва та Нового року, писати чи навіть звертати увагу на сумнівні ініціативи часу не мають.

Тож містяни сподіваються, що депутатам стане здорового глузду, щоби викинути цю електронну рептильку у спам.

Тим більше, що цього року українці католицького віросповідання, як і православні румунської національності святкуватимуть Різдво 25 грудня, під що держава виділила окремі святкові дні. Окрім того, серйозним аргументом для відхилення провокаційної ініціативи є той факт, що дитячий майданчик з хатинкою для Святого Миколая, ковзанкою та ятками з солодощами розташований на окремому майданчику Соборної площі.

Ті ж, хто вже стомився від петицій-нісенітниць вимагає від депутатського корпусу Чернівецької міської ради збільшити квоту для розгляду подібних дописів, принаймні до 5 тисяч необхідних для підтримки голосів. Бо продовжуватимуть чудити, а людям сухий голубець ставатиме у горлі. Руки геть від Різдва!

Сергій СУЛИМА

ДОВІДКОВО: 

У «Повісті минулих літ» перед тим, як розповісти про прийняття християнства князем Володимиром, наводиться об’ємна оповідь легендарного характеру про «вибір віри» цим князем.  Під 6494 (986) р. подане таке повідомлення: «Прийшли болгари віри магометанської, говорячи: «Ти князь єси мудрий і тямущий, а не знаєш закону. Увіруй-но в закон наш і поклонися Магомету». Володимир запитав: «Яка є віра ваша?» І вони сказали: «Ми віруємо в бога, а Магомет нас учить, наказуючи робити обрізання, а свинини не їсти, і вина не пити, а по смерті з жінками чинити похіть блудну. Дасть Магомет кожному по сімдесят жінок красивих, вибере одну красиву, і складе красу всіх на [неї], і та буде йому за жону. Тут же, сказав він, належить чинити всякий блуд. Якщо ж на сьому світі хто буде убогим, то [таким буде] й там. Якщо ж багатим він є тут, то [таким буде] й там». І багато іншої облуди [вони говорили], що про неї й писати не можна сорома ради. Володимир же слухав їх, бо сам любив жінок і многоблудство, і вислухав [це все] з насолодою. Але се було йому не до вподоби: обрізання, і про їду свинячого м’яса, а про пиття – особливо. Він сказав: «Русі веселість – пиття, ми не можем без цього бути».

Матеріал BukNews

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ