Карімова нарізає завдання Продану, в.о. мера радять залишити її на посаді

0
240
Ірина Карімова та Василь Продан
Загрузка...

Радниця мера Олексія Каспрука – Ірина Карімова, яка багатьох «дістала» своїми некоректностями, першого ж робочого дня після відставки міського голови (26.07.2018 р.) взялась активно «нарізати завдання» секретарю міської ради Василю Продану, який тепер виконує обов’язки мера.

«Василь Продан, Вже 10.00. На вул. Хотинській, 95-97 підтопило два будинки,у людей вода в кімнаті , окрім рятувальників,ще нікого не було. Треба прочистити зливову, почистити шанці.
На вул. Ентузіастів,9а, Парковий проїзд,10 та вул.Б.Хмельницького,39 тече покрівля. Затопило квартири. Нікого ще не було. Де комісія ДЖКГ, яка має скласти акти про завдані збитки ? Мешканці будинку з Б.Хмельницького готові відремонтувати покрівлі на умовах співфінансування. До вівторка – до сесія складіть кошторис Пропонуйте депутатам виділити кошти. Це історичний центр. Роботи 70/30.
Підтоплює приміщення Укрпошти на вул.Рускій,82 та квартиру на вул.Садовій,10. Терміново прочистіть зливову!
На Руській,222, на вул. Шевченка,62 витоки води на дорозі. Проконтролюйте оперативність водоканалу!
Через забиту дворову каналізацію потерпають мешканці 12 під’їздів на вул.Південно-Кільцева,25, 10 під’їздів на вул..Головна,162, будинків на пр..Незалежності,94 та 84А, Алма-Атинської,3а. На проспекті,68/А у будинку нема води. Поторопіть управителя -ПП «Санатарію» ,КЖРЕП.
У будинку на вул.. Алма-Атинській,13 знову не працює ліфт. У будинку на вул..Шептицького,23 перегорів кабель, запасного кабелю не вистачає.
Не працює вуличне освітлення на вул.Грибоєдова,Добрянського,ковельській . На вул.Добрянського,15 на стовпі коротить провід . Може постраждати людина!
На дорозі на вул. .Головна,265 відсутня кришка люка Укртелекому, на дорозі на вул..Заньковецькій провалилася на дорозі зливова решітка. Небезпека ДТП. На вул.Університптській не працюють світлофори .Реагуйте.
Працюйте! Ввечері проінформуйте чернівчан про результати зробленого!», – пише на своїй сторінці у Facebook Ірина Карімова.

«Василь Продан! Ліцею№1 не вистачає приміщень для організації нормального навчального процесу. До 1 вересня терміново потрібно щонайменше 6 класних кімнат. Олексій Каспрук домовився з ректором БДМУ про оренду приміщень на вул.Садовій.Терміново організовуйте роботу! Потрібно обрати приміщення, визначити умови оренди, укласти угоду, виділити додаткові кошти освіті на ремонт та закупівлю обладнання для тих класів. Це найкращий ліцей міста! Його учні та вчителі Вас місяць тому пожаліли в альфатерах, які Ви відмовлялися прибрати з під їх вікон на свою територію, не прокатали. Віддячте добром! Треба нові парти, комп’ютери, мультіборд, методичні матеріали! Часу обмаль! Треба ще й закупівлі прозоро провести!», – ще одне завдання від Карімової.

У цьому контексті екс-депутат міської ради – знаний журналіст Василь Забродський радить Василю Продану залишити Ірину Карімову на роботі (тобто взяти на роботу): «Василь Продан візьміть Ірину Ігорівну на роботу назад. Беручи до уваги ваш досвід управління бізнесом і менеджерські якості, ви разом зможете продемонструвати як повинна працювати влада. На відміну від попередньої. Та й «прозорість» буде 100%! І не ржіть, це не підкол». І зазначає, що якби Карімова так «озадачувала» мера Олексія Каспрука і перевіряла виконання завдань, не було би відставки… А справді – чому п. Ірина не практикувала публічне «нарізання завдань» меру?:)

Відставка Каспрука: «представники меншості» зняли «обранця більшості»?

А ось ще завдання Продану від Карімової: «Василь Продан, не саботуйте впорядкування та розвиток транспортної інфраструктури міста ! ЧТУ без Вашого дозволу чомусь не оголошує тендер на закупівлю розробки транспортної моделі. Середня вартість таких робіт для міста , як наше, 3 млн.грн. Додайте ці кошти у вівторок до статутного фонду ЧТУ. Лише ЧТУ може бути замовником цієї послуги, оскільки розробка триває 8-10 місяців і це переходить за бюджетний рік. Технічні завдання , розроблені нашою командою, погоджені робочою групою,передаю. Корегуйте,якщо не згідні ! Не стійте на місці!

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
на закупівлю послуги
«Розробка Плану сталої міської мобільності міста Чернівці»

1. Метою розробки Плану сталої міської мобільності міста Чернівці є:
1.1. Забезпечити можливості пересування до ключових об’єктів міста для всіх груп населення з пріоритетом сталих видів мобільності
1.2. Підвищити рівень безпеки дорожнього руху.
1.3. Знизити загазованість та шумове забруднення повітря
1.4. Підвищити ефективність функціонування транспортної системи
1.5. Сприяти підвищенню привабливості та якості міського середовища та дизайну простору для громадян, економіки та суспільства.
1.6. Впорядкувати паркувальний простір міста, надати рекомендації з управління та тарифів
1.7. Розробити маршрутизацію руху та паркування вантажного транспорту з урахуванням транзитних напрямків та основних логістичних центрів
1.8. Розробити основні маршрути руху автомобілів екстрених служб та надати рекомендації по розміщенню їх депо та підстанцій
1.9. Підвищити зручність та безпеку транспортно-пересадочних вузлів міжміського та приміського сполучення
2. Очікувані результати роботи
2.1. Детальний план роботи над ПСММ (Inception Report).
2.2. Аналіз зацікавлених сторін (Stakeholder analysis).
2.3. Проведення публічних заходів (не менше трьох) із залученням зацікавлених сторін та громадськості.
2.4. Розробка та організація функціонування цифрової транспортної моделі в місті Чернівці
2.5. Оптимізація маршрутів, рекомендації щодо визначення типів рухомого складу та розкладу руху міського пасажирського транспорту міста.
2.6. Комплексний аналіз безпеки дорожнього руху міста.
2.7. План з підвищення безпеки дорожнього руху та оптимізації провізної здатності вулично-дорожньої мережі
2.8. Пропозиції до змін в організацію дорожнього руху в цілому для міста та детальних пропозицій для 10 найбільш завантажених перехресть.
2.9. Формування можливих стратегій для розвитку ПСММ.
2.10. Фінальна редакція ПСММ міста Чернівці.
2.11. Картографічні матеріали ПСММ у форматі відкритих даних.
2.12. Стисла версія ПСММ міста Чернівці (SUMP Summary).
2.13. Звіти по завершенню кожного заходу з розробки ПСММ.
2.14. Публічна комунікація заходів, передбачених договором через веб-сторінку проекту.
2.15. Ліцензія на ПЗ «Visum viewer» (1 робоче місце)
3. Етапи розробки Плану сталої міської мобільності міста Чернівці
3.1. Підготовчий етап.
3.1.1. Завдання етапу:
3.1.1.1. Отримати первинні дані від Замовника, провести їх аудит.
3.1.1.2. Сформувати список даних, які додатково потрібно отримати від Замовника.
3.1.1.3. Розробити детальний календарний план та методику виконання послуги.
3.1.1.4. Результат підготовчого етапу: проміжний звіт з детальним календарним планом та описом методики виконання послуги.
3.2. I етап: Комплексний аналіз сучасного стану мобільності міста.
3.2.1. Завдання I етапу:
3.2.1.1. Вивчити попередні дослідження, стратегії, плани, пропозиції, які стосуються транспорту (Інтегровану концепцію міста, результати аналізу проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні», результати дослідження міської мобільності через додаток Modalyzer, результати дослідження мобільності, що проводяться в рамках проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні», звіт за результатами дорожнього аудиту).
3.2.1.2. Провести збір та аналіз соціально-економічнихта демографічних даних.
3.2.1.4. Провести натурні дослідження організації дорожнього руху та інтенсивності руху транспорту на найбільш важливих перегонах та перехрестях міста.
3.2.1.5. Виконати збір даних щодо міського пасажирського транспорту та провести обстеження пасажиропотоків на маршрутах міського пасажирського транспорту.
3.2.1.6. Проаналізувати стан міського пасажирського транспорту (автобуси, тролейбуси, маршрутні таксі) з точки зору якості послуг, інфраструктури, депо, рухомого складу (кількість, тип, вік, стан), операційних витрат та тарифів.
3.2.1.7. Оцінити ефективність діючої системи управління транспортом (в тому числі громадським) та дорожнім рухом у м. Чернівці.
3.2.1.8. Вивчити стан містобудівного планування та виконати аналіз прогнозного розвитку міста відповідно до містобудівної документації та поточних процесів міської забудови.
3.2.1.9. Провести аналіз технічного стану транспортної інфраструктури міста.
3.2.1.10. Провести збір даних та виконати оцінку планувальних рішень вулично-дорожньої мережі.
3.2.1.11. Визначити наявність, кількість та якість основних транспортних вузлів міста.
3.2.1.12. Провести аналіз ситуації щодо безпеки дорожнього руху в місті (використавши дані щонайменше за 1 рік).
3.2.1.13. Розробити анкети для опитування мобільності населення міста.
3.2.1.14. Провести опитування мобільності населення з вибіркою не менше 2% чисельності мешканців міста та проаналізувати його результати.
3.2.1.15. Провести зустріч (зустрічі) із зацікавленими сторонами (Stakeholder).
3.2.1.16. Здійснити аналіз доступності транспортної системи для людей з обмеженими можливостями мобільності.
3.2.2. Результат I етапу: проміжний звіт з комплексним аналізом поточного стану мобільності міста, що включатиме інформацію та висновки по кожному з вищезазначених пунктів.
3.3. Розробка мультимодальної транспортної моделі міста Чернівців
3.3.1. Завдання II етапу:
3.3.1.1. Отримати вихідні дані для транспортної моделі.
3.3.1.2. Виконати транспортне районування. Кількість транспортних районів не менше ,ніж 100.
3.3.1.3. Провести обробку соціально-економічної статистики.
3.3.1.4. Обробити результати обстеження інтенсивності руху транспорту і пасажиропотоків.
3.3.1.5. Створити транспортну модель міста Чернівці, яка базується на класичному підході з побудови 4-х крокової транспортної моделі і використовує стандартне програмне забезпечення для створення транспортних моделей міст (пакет програм, серед іншого, повинен мати можливість побудови мультимодальної моделі з врахуванням інтермодальних зв’язків; повну інтеграцію з пакетами мікро-моделювання для забезпечення можливості більш детального аналізу; ГІС інтерфейс та будь-які інші функції, які необхідні для створення та експлуатації транспортної моделі міста). Модель повинна охоплювати такі режими руху як: пішохідний, велосипедний, індивідуальний (легковий) та громадський транспорт.
3.3.1.6. Створити граф вулично-дорожньої мережі міста з відповідними характеристиками (кількість смуг руху, швидкість руху, пропускна спроможність, дозволені для руху види транспорту, дозволені/заборонені маневри на перехрестях).
3.3.1.7. Внести в модель транспортні райони і дані соціально-економічної статистики по транспортним районам.
3.3.1.8. Внести в модель результати обстежень інтенсивності руху транспорту та пасажиропотоків.
3.3.1.9. Внести в модель зупинки, маршрути, розклади руху громадського транспорту.
3.3.1.10. Створити модель попиту на основі результатів опитування мобільності населення, а саме: розрахувати генерацію потоків по кожному транспортному району; розрахувати розподіл потоків між транспортними районами і видами транспорту; розрахувати перерозподіл по мережі за видами транспорту.
3.3.1.11. Провести валідацію, верифікацію та калібрування моделі з встановленням та обґрунтуванням коефіцієнта кореляції та індексу GEH.
3.3.1.12. Розгорнути програмне забезпечення для перегляду транспортної моделі на технічних потужностях Замовника, забезпечити його функціонування.
3.3.1.13. Здійснити навчання спеціалістів Замовника, які в подальшому зможуть здійснювати роботу з транспортною моделлю. Навчання спеціалістів Замовника має забезпечити: розуміння транспортного моделювання, його цілей та результатів, ключових ризиків та викликів; формування навичок безпосередньої роботи з моделлю, зокрема, відкриття моделі, введення сценаріїв, запуск сценаріїв на розрахунок, отримання даних з розрахованих сценаріїв, тощо; навчальний процес має спиратися на матеріали підготовлені, та надані Виконавцем і мають включати в себе роздаткові та інші матеріали для учасників навчання.
3.3.1.14. Підготувати та передати Замовнику інструкції щодо розгортання, архівації, відновлення резервних копій та використання базового функціоналу програмного забезпечення для транспортної моделі.
3.3.2. Результати II етапу:
3.3.2.1. проміжний звіт;
3.3.2.2. функціонуюча цифрова копія транспортної моделі міста Чернівців.
3.4. ІII етап: Розробка схеми вдосконалення мережі громадського транспорту
3.4.1. Завдання III етапу:
3.4.1.1. Оптимізувати мережу громадського транспорту (включаючи маршрути міського пасажирського транспорту, його тип та місткість, орієнтовані інтервали/графіки руху).
3.4.1.2. Визначити перспективний тип рухомого складу.
3.4.1.3. Проаналізувати можливість запровадження коридорів з пріоритетом громадського транспорту.
3.4.1.4. Оцінити наслідки від запровадження оптимізаційних заходів. Визначити етапи впровадження нової мережі, враховуючи плани міста із закупівлі нових одиниць рухомого складу громадського транспорту та терміни дії поточних договорів з компаніями-перевізниками.
3.4.1.5. Надати пропозиції щодо оптимізації розміщення зупинок та пересадочних пунктів, реконструкції (облаштування) ділянок вулично-шляхової мережі міста.
3.4.2. Результат III етапу:
3.4.2.1. проміжний звіт;
3.4.2.2. оновлена схема мережі та розкладу руху громадського транспорту.
3.5. IV етап: Розробка плану з просування велосипедної мобільності в місті
3.5.1. Завдання IV етапу:
3.5.1.1. Проаналізувати поточний стан велосипедної мобільності в місті.
3.5.1.2. Розробити мережу велосипедних шляхів та схему розміщення основних перехоплюючих велопаркінгів та станцій прокату велосипедів. та визначити послідовність їх реалізації.
3.5.1.3. Оцінити наслідки від збільшення частки велосипедного руху, зокрема в частині зменшення шкідливих викидів.
3.5.1.4. Розробити рекомендації щодо впровадження заходів з підвищення безпеки для велосипедистів.
3.5.1.5. Розробити план заходів, що сприятимуть збільшенню частки поїздок велосипедом в місті.
3.5.2. Результат IV етапу: звіт з оцінкою стану та рекомендаціями щодо розвитку велосипедної мобільності в місті.
3.6. V етап: Розробка Плану сталої міської мобільності міста
3.6.1. Завдання V етапу:
3.6.1.1. Оцінити та інтегрувати результати завдань I – IV етапів технічних вимог.
3.6.1.2. Провести 3 зустрічі із зацікавленими сторонами та громадою.
3.6.1.3. Оцінити перспективний розвиток міста, його вплив на транспортну мережу, визначити критичні зони, які потребуватимуть першочергової уваги.
3.6.1.4. Визначити стратегічні (довгострокові) напрямки розвитку міської транспортної інфраструктури.
3.6.1.5. Визначити заходи та потенційні проекти для досягнення стратегічних цілей в основних напрямках розвитку.
3.6.1.6. Розробити набір соціально-економічних, екологічних та транспортних показників, які визначатимуть наявність чи відсутність поступу в галузі міської мобільності.
3.6.1.7. Розробити покроковий план запровадження заходів сталого розвитку, включно з оцінкою вартості цих заходів.
3.6.1.8. Розробити механізми контролю за виконанням Плану сталої міської мобільності та моніторингу поступу в галузі міської мобільності.
3.6.1.9. Врахувати інтереси маломобільних груп населення.
3.6.1.10. Надати пропозиції щодо вдосконалення світлофорного регулювання, облаштування нових світлофорних об’єктів, оптимізації регулювання дорожнім рухом.
3.6.1.11. Надати пропозиції щодо розвитку дорожньо-шляхової мережі, змін в організації дорожнього руху, пріоритетності доріг, використанню вуличного простору.
3.6.2. Результати V етапу:
3.6.2.1. фінальний звіт;
3.6.2.2. план сталої міської мобільності міста Чернівці.
4. При розробці ПСММ Виконавець повинен керуватися наступними принципами:
4.1. сприяти доступності та забезпечувати право на мобільність для всіх користувачів, в т.ч., дітей, жінок, осіб похилого віку, інших маломобільних груп населення;
4.2. балансувати різні потреби в мобільності, зокрема потреби громадян, ділових кіл та промисловості;
4.3. збалансувати розвиток та взаємну інтеграцію всіх режимів транспорту, створювати можливості для мультимодальності;
4.4. відповідати вимогам сталості, балансуючи економічну доцільність, соціальну справедливість та екологічну безпечність;
4.5. вдосконалювати операційну та фінансову ефективність транспорту;
4.6. забезпечувати ефективне використання міського простору транспортною інфраструктурою та послугами;
4.7. підвищувати рівень безпеки та якості життя жителів міста;
4.8. сприяти скороченню використання енергії, викидів СО2 та інших шкідливих викидів, забруднення шумом.
5. Горизонти планування та впровадження ПСММ
5.1. Короткострокові – які враховують цілі і завдання на період 1-3 роки з прорахунком фінансування.
5.2. Середньострокові – які враховують цілі і завдання на період 5-10 років з орієнтовного фінансування.
5.3. Довгострокові – які враховують цілі і завдання на період 10-20 років з прорахунком орієнтовного фінансування.
6. Основні нормативні вимоги – перелік документів, які необхідно взяти до уваги:
6.1. Загальнонаціональні нормативні документи, пов’язані із сталою міською мобільністю за останні 3 роки.
6.2. Генеральний план міста Чернівці
6.3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
6.4. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності».
6.5. Закон України «Про благоустрій населених пунктів».
6.6. Правила благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Чернівцях.
6.7. Концепція розвитку велосипедної інфраструктури міста Чернівці.
6.8. Концепція розвитку середмістя
6.9. Інтегрована концепція розвитку міста
7. Довідкові матеріали щодо розробки ПСММ у європейських країнах
7.1. Настанови «Розробка та виконання ПСММ» надані Фінансовою Програмою Європейського Союзу «Розумна Енергетика Європи»:http://www.eltis.org/s…/eltis/files/sump_guidelines_ukr_.pdf .
7.2. Рекомендації Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, посилання: https://www.giz.de/…/ourser…/sustainable_infrastructure.html .
7.3. Рекомендації іноземних платформ з розвитку Сталої міської мобільності, посилання:
http://www.unece.org/susta…/sustainabledevelopment/home.html;
http://www.eltis.org/…/milans-plan-sustainableefficient-and…;
http://www.eltis.org/…/procurement-publicelectromobility-ba…;
http://www.eltis.org/di…/case-studies/free-public-transport- tallinn-estonia;
http://eltis.org/…/8._training_course_concept_on_sustainabe… ;
http://www.epomm.eu/index.php?id=2748 .
7.4. Рекомендації Європейської комісії щодо питань міської мобільності та транспорту: https://ec.europa.eu/transport/themes/urban_en
8. Вимоги щодо залучення зацікавлених сторін та врахування пропозиції
8.1. Проведення аналізу зацікавлених сторін із визначенням їх ролі, обов’язків і очікування до ПСММ, рівня участі для кожної із зацікавлених сторін і визначенням цільових груп, що займаються конкретними питаннями сталого міського транспорту.
8.2. Координація дій зацікавлених сторін.
8.3. Проведення зустрічей, пов’язаних з розробкою ПСММ (конференції, круглі столи, кампанії).
8.4. Поширення інформації про розробку ПСММ (ЗМІ, офіційні сайти, бюлетені і ін.).
9. Додаткові вимоги до Виконавця
9.1. Зустрічі із Замовником по кожному етапу розробки ПСММ та узгодження кроків:
9.1.1. Визначення календарного плану-графіку розробки.
9.1.2. Збір та аналіз даних.
9.1.3. Визначення основних цілей та аналізу можливих ризиків.
9.1.4. Визначення основних інструментів для розробки.
9.1.5. Визначення усіх зацікавлених сторін та рівня їх відповідальності.
9.1.6. Проведення публічних обговорень окремих етапів розробки та за результатами створення ПСММ.
9.1.7. Передачі Замовнику ПСММ.
9.2. Звітність за результатами виконання кожного етапу розробки ПСММ».

***

Мера Чернівців Олексія Каспрука відправили у відставку (відео)

***

***

***

***

***

***

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ