Підозріло фанатичне бажання керівництва міста та «грантоїдів» пролобіювати недоречний і невигідний єврокредит на придбання нових тролейбусів (замість альтернативного, кращого і реалістичнішого вирішення проблем з електротранспортом), як кажуть, боком вилазить чернівчанам…
Схоже, неофіційним наказом працівникам тролейбусного управління не говорити позитивно про придбані наприкінці 2016 р. з ініціативи депутатів міськради тролейбусів б/у з Європи (про що на сесії міської ради повідомив водій ЧТУ) план «брудної боротьби за єврокредит» не обмежився. Тепер технічно справні тролейбуси під виглядом несправних демонстративно їдуть повз зупинки – «бо керівництво наказало їхати в депо».
На це звернув увагу і депутат міської ради Володимир Бешлей:
«Діє план з дискредитації нових тролейбусів з Європи?
Вже другий раз спостерігаю ситуацію, коли гармошка #357 в час пік їде через все місто порожньою.
Зупинив цей тролейбус з написом “технічно несправний”. Питаю у водія, що зламалося? Він відповів, що тролейбус справний!!! Просто йому керівництво наказало їхати в Депо!!!!
Це як сильно треба хотіти кредит, щоб так показово карати на зупинках чернівчан?!
P.S.: У вівторок о 19.30 год за пустою гармошкою їхало одразу два пустих тролейбуси, в той час коли зупинки були переповнені людьми! Совпадениє?»
Здавалося, після того, як чернівчанам достатньо доступно пояснили, що єврокредит на нові тролейбуси – не вирішення транспортної проблеми, а заганяння міста у важкі борги на користь євробанку, лобісти єврокредити заспокояться, зрозуміють, що ця авантюра у Чернівцях не пройде. Але, як бачимо, вони продовжують боротьбу, причому в т.ч. бруднувату (і далеко не на користь чернівчан). Якби було справді бажання покращити ситуацію з електротранспортом в місті, то явно логічніше було б або довести до кінця справу з тими обіцяними (безкоштовно!!!) тролейбусами з Бухареста, або придбати в межах наявних можливостей ті, як кажуть самі водії і технарі ЧТУ, достатньо класні і на порядки дешевші тролейбуси б/у з Європи (плюс один-два нових – для практичного аналізу і порівняння), але аж ніяк не заходити в такі важкі борги перед євробанком заради 40-50 нових троейбусів (які через декілька років, до слова, також вже будуть б/у, і не факт, що в кращому стані, ніж ці придбані нещодавно б/у «Шкоди»)…
І ця скандальна історія з-середини ЧТУ, яку «виніс на люди» водій… Мер Олексій Каспрук спершу запропонував депутатам взяти на себе відповідальність, очолити ЧТУ і виправляти ситуацію, потім уточнив, що ця пропозиція стосувалась лише Богдана Ковалюка, а потім чомусь «дав задню», як кажуть… Дивно… А хочеться бачити реалізацію гасла «спільними зусиллями» в інтересах громади, а не політичні амбіції…
fakty.cv.ua
***
***
***
Мер «заблукав» між тролейбусами з Бухареста, єврокредитом і проблемами ЧТУ (відео)
***
Депутат, якому мер персонально запропонував очолити ЧТУ, написав відповідну заяву
***
Водіям ЧТУ забороняють говорити позитив про тролейбуси б/у (відео)
***
Про ті «нюанси» єврокредиту на тролейбуси, про які не знаємо ми
***
Борці за єврокредит на тролейбуси пропонують «програму підтримки євробанку»
***
Новий скандал навколо єврокредиту на придбання тролейбусів (відео)
***
Єврокредит на тролейбуси – політичне рішення, проблему треба інакше вирішувати
***
Карімова відповіла про «сумнівні умови єврокредиту» на придбання тролейбусів
***