Знущання над дружиною АТОвця (Made in Інспекція з благоустрою)

5
620
Загрузка...

«Дико дратує факт знущання тих, хто спить в теплі і комфорті  шкодячи сім’ям хлопців, які зараз воюють. Питання заради чого вони там, а ці шахраї тут?..», – задається запитання дружина АТОвця Аліна, яка вже тривалий час не може «відбитися» від неправомірних дій з боку Інспекції з благоустрою.

А ось і розповідь дружини АТОвця, яка постраждала від неправомірних дій і не може добитися справедливості:

Постраждала мера поважає, а підлеглі?..

Поважаю нашого мера як людину і керівника, сподіваюсь на допомогу з боку очільника нашого міста. Розумію, він не повинен відслідковувати роботу провідних фахівців, так як для цього є керівники підрозділів і різних відомств. А вони в свою чергу ігнорують звернення громадян та Закони, не відслідковують роботу своїх підлеглих, які так само підставляють і їх.

Мене звати Аліна, народилася і проживаю в місті Чернівці. Мій чоловік військовослужбовець, який зараз перебуває в зоні АТО. З перших днів антитерористичної операції був добровольцем і волонтером допоки не мобілізували. Не з чуток знаю про біль і страждання тих, хто перебував і перебуває на сході країни. Вірю і знаю, що кожна дружина, мати, донька, сестра знає, які приїжджають чоловіки з місць де ведуться бої. Часом караєш себе, що не можеш допомогти, заспокоїти чоловічий душевний біль від побаченого і пережитого там. Із болем в душі і сльозами на очах співчуваю сім’ям загиблих. Хтось залишив життя, а хтось віддає і далі свої сили, здоров’я і вірить в справедливість, перемогу і світле майбутнє для своїх сімей, дітей та інших громадян. На пів голодні, виснажені та із «набутками минулого» перебувають там, далеко від родини, думаючи, що їхнім сім’ям нічого не загрожує, бо є ЗАКОН. Але… Вони там захищають НАШ з вами спокій тут, а хто захистить їхні сім`ї? Закон? Для того щоб він працював, його необхідно дотримуватися, як мінімум представникам Закону України, державним службовцям і пересічним громадянам, я вже мовчу про інші закони і правила.

 

Про незаконні дії з боку службовців

Отож, я є генерально-довіреною особою власника частини будинку за адресою м. Чернівці, вул. Стрийська, ?? (будинок знаходиться в частинах). В результаті невідомих мені звернення до державних установ, сусіда з кв.№?, який проживає за вищевказаною вказаною адресою, було проведено незрозумілу мені перевірку. В результаті якої з рядом порушень моїх прав посадовими особами інспекції з благоустрою, мені було винесено адміністративне стягнення, щодо незаконного встановлення навісу.

Зауважу: даний навіс-ганок є малою архітектурною формою, яка була встановлена перед вхідними дверима до квартири №3 і внесена до інвентарної справи будинку. Було подано документи разом із власниками кв.№2 на приватизацію зем. ділянки у спільно-сумісну власність, наразі на основі рішення міської ради йде процес виготовлення проекту. Враховуючи той факт, що власник кв.№2 роблячи свого часу добудову, не узгоджуючи її з співвласниками (того часу в кв. №3 ніхто не проживав, це був гуртожиток), встановив дах таким чином, що всі природні опади збираються на вхідних дверях та перед порогом до кв.№3. В свою чергу вхід до квартири розташовано одразу через кухню (тобто немає коридору). З метою захисту вхідних дверей від зовнішніх факторів та зберігання ряду будівельних матеріалів, садового приладдя (враховуючи, що зем. ділянка ще не приватизована, встановлювати гаражі та сараї не маю права) було змонтовано легку конструкцію з металопрофілю та полікарбонату, в свою чергу навіс не примикається до сусідських стін і немає фундаменту, не перешкоджає руху сусіда до його вікна та стіни (щодо монтажу він не заперечував), не порушує ДБН.

При виявленні ряду порушень з боку працівників інспекції з благоустрою у м.Чернівці, та спробі анулювати постанову про адмін. стягнення мені було відмовлено як адмін. комісією так і рядом судів. Всі одноголосно «не бачать» порушень з боку держ. службовців, а бачать, що я пропустила строки позовних заяв.

«Оригінальний» метод передачі документа

17.11.2015 року мною, на прилеглій до будинку території було знайдено аркуш паперу невстановленого зразка прибитого дощем до землі, в якому було прописано запрошення для власника квартири №3 із зазначенням: «Перевіркою встановлено порушення Правил благоустрою м. Чернівців самовільне встановлення навісу на території загального користування. Пропоную Вам прибути 18.11.2015р. в інспекцію з благоустрою для з’ясування причин порушення. 54 каб., адреса вул. Героїв Майдану, 167, Ільїн Д.В. Отримав….. —» .

Вважаю, що дані дії не відповідають:

  • Вимоги до оформлення організаційно-розпорядчих документів регламентовано ДСТУ 4163-2003
  • Згідно ЗКУ ст.4 землі загального  користування  населених  пунктів  (майдани, вулиці, проїзди,  шляхи,  пасовища,  сінокоси,  набережні,  парки, міські ліси, сквери, бульвари, кладовища,  місця  знешкодження  та утилізації  відходів),  а  також  землі,  надані  для   розміщення будинків органів державної влади та державної виконавчої влади; ст. 83 ЗК України відносить майдани, вулиці, проїзди, шляхи тощо.
  • Відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 за № 1011/18306:

до земель житлової забудови належать землі:

–    для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (див. ст. 40 ЗК України)

–       для колективного житлового будівництва (див. ст. 41 ЗК України);

–    для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку (див. ст. 42 ЗК України);

–       для іншої житлової забудови.

  • Відповідно до пункту 2 Методичних рекомендацій щодо визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків, наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків №389 від 29 грудня 2011 року. “Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, що визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та яка необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку і забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
  • Закону України “Про благоустрій населених пунктів” Стаття 1 …територія – сукупність земельних ділянок, які використовуються для  розміщення  об’єктів  благоустрою населених пунктів:  парків,  скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів,   шляхів,   площ,  майданів,  набережних,  прибудинкових територій, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних,  історико-культурних об’єктів, об’єктів промисловості, комунально-складських та інших об’єктів у межах населеного пункту;…
  • Закону України “Про благоустрій населених пунктів” Стаття 13. Об’єкти у сфері благоустрою населених пунктів До об’єктів благоустрою населених пунктів належать: 1) території загального користування:  а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку,   парки – пам’ятки   садово-паркового   мистецтва, спортивні,  дитячі,  історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; б) пам’ятки культурної та історичної спадщини;  в) майдани, площі, бульвари, проспекти; г) вулиці,  дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; ґ) пляжі;  д) кладовища; е) інші території загального користування;
  • Закону України “Про благоустрій населених пунктів” Стаття 21. Елементи благоустрою… 9) малі архітектурні форми;    Мала  архітектурна  форма  –  це елемент декоративного чи іншого оснащення об’єкта благоустрою. …. До малих архітектурних форм належать: альтанки, павільйони, навіси;

Розміщення  малих  архітектурних форм здійснюється відповідно до  цього  Закону  за  рішенням  власника  об’єкта  благоустрою  з дотриманням  вимог  законодавства,  державних  стандартів,  норм і правил.

  • Стаття 23. Благоустрій території житлової та громадської забудови
  • Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
    Утримання та    благоустрій   прибудинкової   території  багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд   проводиться   балансоутримувачем   цього   будинку або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на   утримання  та  благоустрій прибудинкової території.
  • Стаття 26. Забезпечення благоустрою присадибної ділянки Благоустрій присадибної ділянки проводиться  її  власником або користувачем цієї ділянки. Власник або  користувач  присадибної  ділянки  може на умовах договору,  укладеного  з  органом  виконавчої  влади  чи   органом місцевого    самоврядування,   забезпечувати   належне   утримання території загального користування,  прилеглої до його  присадибної ділянки.

Дана земельна ділянка закріплена за будинковолодінням по вул. Стрийській,77, що відзначено у інвентарній справі, а отже не може носити статус земель загального користування як парки, сквери, кладовища, дороги, тощо.

Інспекція дії за межами законодавства України?..

Щодо законності встановлення самого навісу:

  • п. 3.4.4 вищевказаних Методичних рекомендацій з питань технічної інвентаризації об’єктів inspektsia-sil-gospod-lystнерухомого майна, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.09.2003 № 146 визначено, що до самовільного будівництва не відносяться: при будівництві будинків садибного типу – зведення тимчасових будівель (навісів, палаток, кіосків, накриття, літніх душових, теплиць, покритих поліетиленовою плівкою тощо), які не потребують виконання робіт з улаштуванням фундаментів; перестановка обладнання (ванної, раковини, унітазу, кухонних газової чи електроплити, водонагрівачів, у т. ч. малогабаритних опалювальних котлів); улаштування чи закриття дверних або віконних прорізів; збільшення площ за рахунок демонтування (знесення) печей та грубок; переобладнання, не пов’язані із змінами (збільшення чи зменшення) житлової або допоміжної площ.
  • Відповідно до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127 із змінами та доповненням, визначено, що:

Не  належать до самочинного будівництва: { Пункт  3.2 розділу 3  доповнено  абзацом  згідно з Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства N 42 ( z0201-06 )  від 08.02.2006 }для  одноквартирних (садибних), дачних та  садових  будинків: …  зведення  на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд, навісів,  альтанок,  наметів,  накриття,  сходів,  естакад, літніх душових,  теплиць,  свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних  ям,  замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям полегшеної конструкції, погребів, входів в погреби, підпірних  стін, воріт, хвірток, приямків, терас, ганків;

Аналізуючи вищевказані норми чинного законодавства чітко видно, що мною не було встановлено об’єкту, що можна вважати об’єктом самовільного будівництва, який порушує правила благоустрою м. Чернівці та положення ст. 152 КУпАП.

Запросили за адресою, якої не існує…

Звісно ж, не розуміючи ситуації та дізнавшись від сусідки з кв. №1 про «екскурсію» з 2-х чоловіків під керівництвом сусіда з кв.№2 розумію, що була якась перевірка, контроль.

За  вказаною в запрошенні адресою ніяких будівель в місті Чернівці не існує. Отож, будучи відповідальним громадянином держави та за логічними здогадками 18.11.2015 р. о 08.00 год. (так як було викладено в інтернеті графік роботи колишньої районної ради) я разом із батьком (як свідком) з’явилася за адресою вул. Героїв Майдану, 176 (колишнє приміщення Шевченківської районної ради). Прийом, нас як громадян, о 09.00 год. було розпочато Ільїним Д.В.  На мої запитання провідний фахівець не зміг надати жодних аргументуючих відповідей:

  • Що за комісія і в якому складі проводила обстеження прибудинкової території? Повний склад не було названо, прізвище, очільника комісії пані Олесі, як згодом виявилося, було не вірним, і сама вона не була присутня під час перевірки (зі слів сусідки було лише двоє хлопців)
  • Чому за моєї відсутності? Якщо контроль відбувався працівниками благоустрою, то яке відношення має п. Гончерюк Олеся з держ.зему? Відповіді не надано.
  • Чому запрошення не було вручено мені особисто і було вказано невірну адресу без контактних номерів? Вас не було вдома. (досить «вагома відмашка»). / В такому випадку направляється заказний лист/
  • Якими нормативними документами Ви керувалися при винесенні даного заключення (статті, норми ДБН, тощо)? Тимчасовими правилами благоустрою в м. Чернівцях, самовільне встановлення навісу п.13,5 Тимчасових правил благоустрою м. Чернівців, штраф в розмірі від і до. От і вся відповідь.

При виявленні, факту порушення комісією складається акт, а вже потім протокол в якому описується, які норми і правила порушено.

Протокол було складено одним фахівцем, а не комісією.
  • Відповідно до ч.6, ст. 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до  адміністративної  відповідальності,  у   разі   виявлення адміністративного правопорушення у сфері порушення громадської безпеки або інших адміністративних  правопорущеннях.
  • Закону України “Про благоустрій населених пунктів” Стаття 32. Стандартизація у сфері благоустрою населених пунктів  До   нормативних  документів  із  стандартизації  у  сфері благоустрою населених пунктів належать документи, які містять:   1) визначення основних понять і термінів; 2) характеристику систем класифікації; 3) методи,   методики   та   способи   визначення об’єктів благоустрою населених пунктів; 4) метрологічні норми і вимоги до  організації  робіт  з благоустрою населених пунктів; 5) інші нормативи із стандартизації у цій сфері,  передбачені законом.
    2. Стандарти    у   сфері   благоустрою   населених   пунктів розробляються,    приймаються    (ухвалюються),     переглядаються (змінюються)  або  їх  дія  припиняється в порядку,  встановленому законом. / що не було представлено/

Демонструючи  різні положення, статті, ЗУ та ДБН, які говорять про те, що порушень з мого боку не може бути, держ. службовець не аргументуючи говорить про накладання штрафу та порушення ст.152 КУпАП.  Згодом, на допомогу, п. Ільїн кличе штатного юриста, який в свою чергу пропонує з’явитися на засідання адміністративної комісії 23.11.2015р. і обґрунтувати необхідність з мого боку у даному навісі.

Копію протоколу надано не було. Підписи в реєстраційних журналах мною проставлено теж не було.

Ст.254 КУпАП Складення протоколу про адміністративне правопорушення

  • УПОВНОВАЖЕНИЙ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ НАКАЗ 16.02.2015 № 3/02-15 Про порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

ПОРЯДОК оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення … 2. Оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення  2.1. Протокол про адміністративне правопорушення складається в рамках провадження, що здійснюється відповідно до Порядку здійснення провадження Уповноваженого з прав людини у справах про порушення прав і свобод людини, затвердженого Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, а також під час здійснення моніторингових візитів та перевірок діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних або юридичних осіб.

2.2. Протокол про адміністративне правопорушення складається українською мовою (Додаток 1). Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписаний особою, щодо якої він складений. …

2.5. Особа, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, має бути ознайомлена з її правами і обов’язками, передбаченими статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення та статтею 63 Конституції України, про що зазначається у протоколі.

2.8. Протокол про адміністративне правопорушення складається у двох примірниках. Другий примірник протоколу під розписку вручається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Ознайомлювати з протоколом особу, щодо якої складено такий протокол, можуть уповноважені особи та регіональні координатори із зв’язків з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (далі – регіональні координатори).

В разі, якщо протокол складено за відсутності порушника та в присутності свідків. В даному випадку протокол складався коли я прибула за запрошенням. Сусід «екскурсію» проводив але не розписувався.

2.11. Уповноважена особа або регіональний координатор має право запрошувати особу, що притягається до адміністративної відповідальності, з метою отримання пояснень та ознайомлення  її з протоколом про адміністративне правопорушення, а також інших осіб для отримання від них усних або письмових пояснень щодо обставин, що перевіряються у справі.

2.12. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягується до адміністративної відповідальності. При наявності свідків протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право викласти мотиви свого відмовлення від його підписання, які додаються до протоколу.

2.13. Другий примірник складеного протоколу та копії інших матеріалів, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення, рекомендованим листом із зворотним повідомленням про вручення та з описом вкладення протягом 10 календарних днів разом із супровідним листом в конверті з позначкою “особисто” направляються особі, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, у разі якщо вказана особа:- відмовляється від отримання другого примірника протоколу, – не з’являється для ознайомлення з протоколом.

Відміткою про вручення другого примірника протоколу про адміністративне правопорушення у цьому випадку є підпис на зворотному повідомленні про вручення, датою вручення є дата, зазначена на цьому повідомленні.

Обшанський сказав, що відбулась помилка, але… оштрафували

23.11.2015 р. о 16.00 год. я разом із матір’ю (як свідком) прибула  за  адресою вул. О.Кобилянської, 3 каб.3, про ознайомлення з датою і зобов’язання прибути в присутності п. Ільїна, штатного юриста та свого батька поставила підпис в протоколі  опитування 18.11.15 р. Склад невідомої для мене адміністративної комісії відмовив мені у розгляді мого питання через те, що справа (протокол) їм не було надано. Звернувшись в присутності комісії до Обшанського С.В. продемонструвала запрошення, і зазначила на тому, що не погоджуюсь із даною формою проведення контролю з боку інспекції, так як було порушено ряд  мої прав згідно ЗУ. Натомість п. Сергій обіцяв розібратися. На ранок 24.11.2015 року у телефонному режимі Обшанський С.В. (передзвонив сам Сергій) повідомив, що хвилюватися причин немає. Відбулася помилка.

І от 04.01.2016 року я отримую копію постанови № 19 від 08.12.2015 року із розміром штрафу, тут же написано, що постанова надіслана поштою 11.12.2015р.  Адміністративна комісія встановила порушення за п. 13.5 Тимчасових правил благоустрою в м.Чернівці

Як лист по місту міг блукати 24 дні?

Постанова винесена за моєї відсутності, порушено законні права

Ст.247, 268, 278 КупАП 

За що ж оштрафували?..

   Тимчасові правила вбагоустрою м. Чернівці (П.13.5 додатку до правил), регламентують, що:

   13.4.Фізичні та посадові особи несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі порушення:

– недодержання екологічних вимог під час проектування, розміщення, будівництва, реконструкції або прийняття в експлуатацію об’єктів чи споруд, а так само недодержання строків, встановлених для кожного етапу будівництва природоохоронних об’єктів чи споруд, або строків прийняття їх у експлуатацію – накладення штрафу на громадян від одного до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб – від п’яти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

– недодержання державних стандартів, норм і правил під час проектування, розміщення, будівництва і реконструкції, а так само прийняття в експлуатацію об’єктів чи споруд, зведених з порушенням законодавства, – накладення штрафу на громадян від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб – від п’яти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

– надання недостовірної інформації про умови проектування і будівництва чи необґрунтована відмова у надані такої інформації –  накладення штрафу на посадових осіб – від двох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

– проектування об’єктів і споруд з порушенням затвердженої у встановленому порядку містобудівної документації, виконання будівельних або реставраційних робіт без дозволу чи затвердженого проекту або з відхиленнями від нього – накладення штрафу на громадян від одного до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб – від п’яти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

– самовільне будівництво будинків або споруд, а так само самовільна зміна архітектурного вигляду будинків або споруд під час експлуатації – накладення штрафу на громадян від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб – від дев’яти до вісімнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    13.5.Сплата штрафів не звільняє підприємство чи фізичну особу від усунення допущених порушень і відшкодування збитків, заподіяних внаслідок порушень.

В Інспекції з благоустрою вже освоїли телепортацію, магію?..

14.01.2016 року в 10-ти денний термін (враховуємо новорічні святкові дні разом із вихідними) я самостійно заношу заяву на оскарження до адміністративної комісії (міська рада). Мене коректно просять не подавати даної заяви, так як це безглуздо. Запитують чи маю я матеріали справи на руках. На мою відповідь, ні, мені пропонують відксерити з їхнього архіву. При отриманні копії справи, на місці де була зазначена дата з’явитися 23.11.2015 р. видно чітке виправлення на 08.12.2015 р. А підпис мій то, вже стоїть. Звісно ж мене ніхто не повідомив. З боку аркуша, як в оригіналі було видно, а на ксерокопії ні, була примітка, що є виправлення. Також здивував підпис під фото навісу: фото зроблено 18.11.15 р. о 09.30 год. це той день і час, коли дана особа – Ільїн Д. складав протокол в себе в кабінеті за моєї присутності. Він фізично не міг зробити фото фіксацію.

Згідно правил і законності складання документів про адміністративні правопорушення, підпис під фото повинен був співпадати із днем перевірки і складанням протоколу на місці, в присутності всіх членів комісії та порушника, чого на справді не відбулося, з вищевикладеного зрозуміло. Роблю висновки, що відбулося підкладання фактів для більш правдивої картини для адміністративної комісії.

Незаконний штраф… дешевше оплатити, ніж оскаржити?..

Виходячи із міської ради зустрічаюся із паном Обшанським, демонструю йому отримані документи і прошу роз’яснити. Натомість разом із ним прохожу знову до місця, де отримувала копії справи.  В розмові  вияснилося: що сусід з кв. №2 через день ходить до представників інспекції, із питанням коли мене оштрафують (зауважу, сусід – Загородній І.Г. працює в тому ж приміщенні, де і знаходиться інспекція); коли Обшанський С.В. передзвонив до Ільїна Д. той просто відповів, що забув мене попередити і не вручив копію постанови; стосовно виправлення, так це собі дозволив зробити ще один із представників інспекції, начебто, йому потрібно було доопрацювати матеріали. І знову забули мене попередити. Мені також було роз’яснено, що дешевше проплатити штраф, аніж подавати на суд, все одно суд мені не допоможе. І взагалі, мені ще мало дали штрафу.

Не попереджено про засідання, що за відомо позбавило мене права представити документи та докази своєї невинності.

  • статті 364. ККУ …Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,-…
  • УПОВНОВАЖЕНИЙ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ  НАКАЗ 16.02.2015  № 3/02-15 Про порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення   2. Протокол про адміністративне правопорушення складається українською мовою (Додаток 1). Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписаний особою, щодо якої він складений. …

Виконавчий комітет, адміністративна комісія у відповіді на заяву, повідомила про те, що я не з’явилася 08.12.2015р. на засідання і тому було прийнято рішення мене оштрафувати.  А також повідомили, що вони не можуть скасувати рішення.

Оскаржити можна протягом 10 днів, а лист «блукав» 24 дні

Для чого тоді в постанові писати «Постанова про накладання штрафу може бути оскаржена у виконавчому комітеті Чернівецької міської ради або до місцевого суду протягом 10 днів з моменту її винесення». Я ж до них і звернулася з моменту дізнання про постанову отриманням поштового листа в 10-ти денний термін (листа отримано 04.01.2016р. подано заяву 14.01.2016р.)

Що стосується «блукання» листа 24 дні, ніхто і не задумався з комісії.

На мої роз’яснення в заяві їм було також байдуже.

  • КпАП України Стаття 14. Відповідальність посадових осіб
    Посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв’язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров’я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов’язків.

21.01.2016 року я звернулася до Шевченківського районного суду м. Чернівців. Натомість мою адміністративну позовну заяву до виконавчого комітету Чернівецької міської ради про складання постанови про накладання адміністративного стягнення залишити без розгляду, так як я подавала заяву не до виконавчого комітету, а на голову адмінкомісії.

Чому держслужбовці маніпулюють людьми?..

На жаль, жодна з інстанцій не роз’яснила мені таких тонкощів, які дають можливості держ. службовцям маніпулювати людьми.

Згодом були знову звернення до Шевченківського районного суду м. Чернівців, потім Вінницького апеляційного, в якому нам поновили строки і водночас винесли рішення не до кінця.

Якщо враховувати звернення прямо до суду, то згідно ст.99 ч.ч.3 і 4 КАС в мене був місячний термін, і я в нього вклалася.

У повторному зверненні до Шевченківського районного суду м. Чернівців не про скасування самої постанови, а про визнання дій незаконними, суддя просто, як то кажуть, під копірку відписала те, що писали у відповіді про скасування постанови. На жаль, і суд від 25.08.2016 року не прийняв це до уваги, і для полегшення свого існування відмовив мені в задоволенні клопотання, прийнявши рішення не по суті розгляду справи.

Також вбачаю кримінальні порушення з боку інспекції: ст. 358, 364, 366 ККУ

Зауважу: сусід, який зробив «наводку», підробив вже ряд документів, включаючи підписи моєї довірительки та іншої сусідки. Відкрито кримінальне провадження.  Це все наводить на думку, що саме такі нечемні особи допомагають інспекціям творити все що заманеться.

А адмінкомісія навіть не удосужилась подивитися, на кого виписується штраф. Я не власник, я довірена особа. З таким успіхом можна штрафувати всіх підряд за що завгодно.

Виходить схема «чиновничків» і їх підлеглих працює. Бюджет поповнюється, заслуги ростуть, а ми громадяни міста, що зробимо? Штраф менший, аніж судовий збір та послуги адвоката. І так можна всіх підряд «косити»: пенсіонерів, малозабезпечених, родини військовослужбовців, тощо не знайдемо самі нам допоможуть «трудяги». І виникає питання прожити місяць і прогодувати сім’ю чи витратити отримані копійки на суди. В очах службовців система працює.

Байдуже, де чоловік-АТОвець і чим він там займається…

Коли після різних спроб знайти ПРАВДУ, доля знову мене звела з інспектором благоустрою – Ільїним Д., з якого і почалася моя цікава історія. При незакінченому ремонті на стінах будівлі почали з’являтися тріщині, які досить схожі на зміщення в фундаменті, в квартирі з’явилася сирість і пліснява з під підлоги (літо достатньо жарке). Звернула увагу на досить неприємний запах із оглядового колодязя перед входом, і от воно: вигрібної ями пана Загороднього І.Г., яка знаходиться менш ніж в 7 метрах від вхідних дверей сусідської квартири, представником власника якої я є. Викликала комісію і от вона доля (в складі якої був п.Ільїн). Більш хамської і некоректної поведінки, та відповіді від даної особи (державного службовця), я не очікувала почути. При моїй розмові із представниками комісії п. Ільїн у формі смішків звернув увагу присутніх, що я нічим не краща, і взагалі… При коректних з мого боку запитаннях до п. Ільїна про невірно складений протокол, чому було зроблено так і так, він пригрозив повторити. Посилався на пана Марчака, який будучи його прямим керівником і давав йому «вказівки» і особисто дописував у протоколі зміну дати засідання адмін.. комісії. І навіть відхрещувався, що він не держслужбовець, і на той момент коли приходив інспекції ще не існувало, і це ще не все. І дуже негарно висловив думку, що йому абсолютно байдуже, де мій чоловік і чим він разом з іншими хлопцями займається. Зверну увагу, представник державної служби (держ. службовець) спокійно спить в теплі, святкує та гуляє по мирному місту, одночасно заробляючи «БОНУСИ» для подальшого свого кар’єрного росту, паплюжачи, підставляючи, нехтуючи законами, та не виконуючи покладених на нього обов’язків, тим самим знущається над сім’ями тих, хто не досипає і береже мирне небо для його сну. І він не один такий.

Мені здається, я не одна така жертва. І дико дратує факт знущання тих, хто спить в теплі і комфорті  шкодячи сім’ям хлопців, які зараз воюють. Питання заради чого вони там, а ці шахраї тут?…

fakty.cv.ua

 

***

Скандальних Обшанського та Унгуряна хочуть звільнити через петицію

***

Підлеглий Каспрука публічно маніпулює (бреше) навколо трагедії в МКП «Реклама»

Мера підставляють чи він замовляє (підтримує) переслідування опонентів? (відео)

«Борцю з бабусями і МАФами» ще раз вказали на його «подвійні стандарти»

Кривдник бабусь отримав премію 105%, образив депутатку і – на звільнення (відео)

Чиновники атакують інваліда І групи… за красу на площі Філармонії

«Борець з бабусями» з міської влади змінив місце роботи зятя Чинуша

Кривдник бабусь отримав премію 105%, образив депутатку і – на звільнення (відео)

Депутати контролюватимуть роботу скандальної Інспекції з благоустрою (відео)

Депутати контролюватимуть роботу скандальної Інспекції з благоустрою (відео)

Міська влада помстилась Гешку за критику «зникненням» олімпійських банерів?

«Все має бути в рамках закону» в Україні звучить, як знущання (відео)

***

Загрузка...

5 КОМЕНТАРІ

  1. Да скільки вже можна?! Мер що не бачить що цей Обшанский витворяє?! Нема кому на місце поставити? Хлопці АТОвці, ви це пропустите?!

  2. Звертаю увагу читачів!!! Я реальна особа. Дана історія не вигадана. Нажаль, протягом року мої звернення ігнорувалися як більшістю журналістів так і рядом політиків. Але як то кажуть, всьому свій час. І нарешті мене помітили. Можливо хтось вважає це піар, нехай. Ваше право. Але я хочу щоб Закони як України так і Совісті спрацювали!!!!
    Шановні “писаки” припиніть блокувати і погрожувати. Це як мінімум не гарно…

  3. п. Аліна, підтримуємо! Не мають так знущатися і “беспрєдєліти” представники влади… Щиро бажаємо таки добитися правди і справедливості!!!
    А щодо “реальності”… Ну, вигадана особа зверталась би до правоохоронних органів і судів?:) І відео та аудіо на підтвердження надавала би?:)
    Який “піар”?:) Оце фантазери… Або інше…:)

  4. Ни чего не поменяется пока на руководящие должности в любой сфере деятельности будут назначать быдло по блату , а не профессионалов знающих свою работу.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ