Борці за єврокредит на тролейбуси пропонують «програму підтримки євробанку»

2
166
Загрузка...

На сесію Чернівецької міської ради 26.01.17 борці за єврокредит запропонували «альтернативну програму» розвитку електротранспорту в місті на 2017-2025 рр., яка покликана допомогти керівникам столиці Буковини пролобіювати взяття у Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) кредиту в сумі 8 млн. євро, за умовами якого євробанку треба буде повернути зверху немало мільйонів євро відсотками та комісійними…

 

Цією «альтернативною програмою», з якою можна познайомитися тут, лобісти єврокредиту ще раз засвідчили, що реальних розрахунків ВИГІДНОСТІ цього єврокредиту, прагматичних аргументів на його користь немає – просто констатація плачевного стану тролейбусного парку і розписані по роках суми, на що збираються витратити грантові гроші (серед розробників якраз і є грантові спеціалісти, які мають досвід освоєння грантових коштів), як Чернівці мають придбати за кредитні мільйони тролейбуси і за яким графіком треба буде віддавати і сам кредит, і величезну суму відсотками та комісійними.

Тобто замість того, щоби реалістично, відповідно до наших реалій та можливостей, продовжити оновлювати рухомий склад ЧТУ, закуповуючи на порядки (разів в 10 або навіть більше) дешевші б/у «Шкоди» (які так хвалили, у т.ч. публічно, водії та технарі ЧТУ), лобісти єврокредиту вперто добиваються того, щоби Чернівці взяли у ЄБРР ті 8 млн. євро під 7% річних на 12 років, аби таки віддати євробанку відсотками і комісійними зо 4-6,8 млн. євро (залежно від ходу відпрацьовування цього кредиту). І ці спроби віддати євробанку таку велику суму лобісти єврокредиту намагаються подати як «турботу» про Чернівці та розвиток у нас електротранспорту… Неймовірна зухвалість і підлість по відношенню до чернівчан, з чиїх кишень намагаються витягнути гроші на користь євробанку…

Хто не має особистого інтересу від того єврокредиту та/або не перебуває під відповідним «гіпнотичним впливом влади», задумайтесь: якщо це настільки «супер-пупер» класна кредитна пропозиція, за якою, як зазначають лобісти кредиту, великі черги стоять, НАВІЩО представники євробанку приїхали би в Чернівці «переконувати», себто умовляти нас брати цей єврокредит?! Розвернулись би давно та й віддали би цей кредит першому з тієї «черги» охочих взяти такий кредит і крапка. Але ж ні – ще трішки, і вони, напевно, «на колінах» вже проситимуть взяти у них цей кредит. «Взаємовигідний» для євробанку, який з цього живе, та керівництва міста і «грантоїдів», які, як припускають (і це виглядає цілком логічним, виходячи з їх поведінки), мають якийсь свій інтерес у цій оборудці. Чернівчанам це навіщо, якщо є цілком приземлені, прагматичні варіанти виходу з ситуації та розвитку електротранспорту в Чернівцях?!

За тим же посиланням є і Програма розвитку міського електротранспорту м. Чернівців на 2017-2020 роки, яку підготував керівник бюджетної комісії міської ради Богдан Ковалюк і в якій не передбачені багатомільйонні «бонуси» для євробанку.

Дивіться і робіть СВОЇ висновки, не піддаючись впливу «лірично-політичних аргументів» лобістів єврокредиту…

fakty.cv.ua

Читайте також:

Новий скандал навколо єврокредиту на придбання тролейбусів (відео)

Народний контроль – проти боргового ярма задля нових тролейбусів

Єврокредит на тролейбуси – політичне рішення, проблему треба інакше вирішувати

Карімова відповіла про «сумнівні умови єврокредиту» на придбання тролейбусів

Кредит на тролейбуси: беремо 8 млн. євро – віддаємо 13,8 млн. євро… Вигідно?..

Мер хоче підтримку по єврокредитам взамін на фінансування «Буковини»? (відео)

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ