Більшість пенсійних питань можна вирішити, не виходячи з дому

0
229
Загрузка...

Буковинські пенсіонери йдуть у ногу з часом, вирішуючи питання пенсійного забезпечення через електронні сервіси. Не всі, звісно…

Підвищення якості обслуговування громадян є одним із пріоритетних завдань пенсійної служби, яка докладає максимум зусиль до його виконання.  Намагаючись зробити послуги якомога доступнішими та зручнішими для людей,  пенсійники впровадили широкий спектр форм дистанційного обслуговування, створених на основі сучасних інформаційних технологій. Про те, як оперативно отримати консультацію спеціаліста, необхідну інформацію та навіть документи, не виходячи з дому, розповіла начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Людмила ТРОЦЮК.

– Скажіть, будь ласка, які саме послуги електронного формату нині надає пенсійна служба та в чому полягають переваги їх використання?

– Ми постійно працюємо над тим, щоб надання послуг з пенсійного забезпечення було для людей максимально зручним і комфортним. Беручи до уваги віковий фактор категорії громадян, які до нас звертаються, намагаємося максимально наблизити  до них обслуговування. Уже традиційною та широко застосовуваною формою надання консультацій літнім мешканцям краю став відеозв’язок, за допомогою якого наші фахівці оперативно надають роз’яснення мешканцям найвіддаленіших населених пунктів області. Людям це зручно, адже завдяки відсутності потреби діставатися сервісного центру вони заощаджують сили і час.

Ідучи у ногу з часом, пенсійна служба постійно працює над впровадженням новітніх послуг електронного формату, які б відповідали викликам часу. Сьогодні мало хто може уявити своє життя без Інтернет-технологій, що відкривають широкі можливості не тільки отримання інформації, а й здійснення торговельних, фінансових та багатьох інших операцій. Отож і пенсійна служба створила  можливості для отримання громадянами широкого спектру інформації та вирішення багатьох питань пенсійного забезпечення у режимі онлайн, без потреби відвідування сервісних центрів. Зокрема, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду,  користувачі отримують доступ до персональної інформації з державного реєстру застрахованих осіб, можуть переглядати дані щодо нарахованої заробітної плати, суми сплачених внесків, зарахованого страхового стажу, подавати заяви, записуватися на прийом до фахівців Фонду, отримувати потрібні довідки та інші документи,  однаково правомірні з виданими безпосередньо в органах Фонду завдяки підтвердженню QR-кодом, та багато іншого. Ми проводимо масштабну інформаційну роботу з громадськістю, закликаючи долучатися до числа користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду, який є багатим джерелом корисної інформації з пенсійного забезпечення. Роз’яснюємо переваги онлайн-обслуговування, а це доступність, оперативність, зручність.

  • Чи вдається пенсіонерам похилого віку оволодіти електронними технологіями, адже більшості з них нелегко в цьому розібратися?
  • Справді, старшим людям нелегко даються Інтернет-технології. Але майже в кожного є діти і внуки, котрі на цьому добре знаються, отож допомагають розібратися, показують, вчать своїх дідусів і бабусь користуватись сучасними електронними послугами. Ми ініціювали спеціальний волонтерський рух з допомоги пенсіонерам в оволодінні комп’ютерними технологіями, на який охоче відгукнулись учні та студенти. Молоді люди приходять до пенсіонерів додому і залюбки допомагають їм навчитися користуватись електронними послугами. Показують, як зареєструватися, знайти потрібну інформацію тощо. Їм це цікаво, а старшим людям – корисно, адже вони отримують можливість легко і швидко вирішити широке коло питань пенсійного забезпечення просто удома, не відвідуючи сервісних центрів Фонду.
  • Які ще дистанційні інформаційні послуги пропонує пенсійна служба?

Доволі зручним способом отримання свіжої інформації з актуальних питань пенсійного забезпечення є послуга СМС-інформування, яку легко налаштувати і завдяки якій користувач завжди в курсі всіх законодавчих змін та здійснених персональних операцій з пенсійного забезпечення: зі сплати страхових внесків, зарахування страхового стажу тощо. Для налаштування цієї послуги потрібно лише надати письмову згоду та свої контактні дані працівникам  пенсійної служби, завітавши до найближчого сервісного центру, а зареєстрованим користувачам Веб-порталу Пенсійного фонду – зробити відповідну позначку в Особистому кабінеті.

Окремо хочу відзначити зручність пенсійного посвідчення сучасного зразка, яке поєднує функції посвідчення особи та платіжної картки, за допомогою якого можна як отримувати пенсійні виплати, так і здійснювати фінансові розрахунки в торговельних мережах, оплачувати комунальні послуги тощо.

Отож закликаємо буковинських пенсіонерів та застрахованих осіб долучатися до числа користувачів електронних послуг пенсійної служби, щоб оперативно отримувати потрібну інформацію в зручний спосіб, заощаджуючи сили і час.

Інформацію Fakty.cv.ua надала Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

***

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ