Як прийнято відзначати Новий рік у компаніях?

0
98
Фото: modna.ua
Загрузка...

Починається пора зимових свят. У компаніях по-різному прийнято їх відзначати. Десь організовують корпоративи, а десь – благодійні заходи.

Корпоративи – найпоширеніший спосіб святкування Нового року в офісі. 78% опитаних саме так відзначають це свято з колегами. 3% виїжджають у туристичні тури, 1% – проходять квест. Серед інших способів відзначити – організація благодійних заходів, поїздки за кордон. 16% опитаних кажуть, що у них в компаніях узагалі не святкують Новий рік. Серед тих, у кого в компаніях все-таки передбачені новорічні урочистості, беруть участь у святкуванні не всі – 14% вважають за краще не відвідувати корпоративні заходи.

***

Більшість новорічних корпоративів – це поєднання таких складових, як застілля, новорічна атрибутика, танці та конкурси. У деяких компаніях влаштовують маскаради, салюти, запрошують зірок.


***

В основному, корпоративи проводять у кафе/ресторанах/клубах (72%). Чверть залишається святкувати в офісі. Серед інших варіантів – бази відпочинку, хаби, відкриті простори.


***

Новий рік асоціюється не лише з урочистостями, а й з подарунками. Так, у 37% опитаних не прийнято дарувати подарунки. Трохи більше чверті респондентів зазначили, що отримують подарунки від компанії. Така ж кількість – розподіляють хто кому дарує подарунок через «Secret Santa» або інші жеребкування. 21% респондентів повідомили про те, що в їхніх компаніях передбачені подарунки для дітей співробітників. А ось окремі святкування для дітей співробітників влаштовують у компаніях 19% опитаних. Десята частина зазначила, що у них співробітники дарують подарунки одне одному. Серед інших способів обміну подарунками – подарунки тільки членам профспілки, подарунки шефу і благодійні акції з подарунками дітям у дитячих будинках.


***

Новорічний корпоратив є ще одним інструментом для формування комфортного мікроклімату в компанії, налагодження контактів та формування команди.

Дані були отримані у результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у листопаді-грудні 2017 року. В опитуванні взяло участь 936 респондентів з різних регіонів України.

Інформацію fakty.cv.ua надав портал hh.ua.

HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.

З допомогою hh.ua більше 60 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 000 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.

Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».

Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.

На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

У кожній кар’єрі є hh.ua!

***

***

Новорічний корпоратив: особливості підготовки

Корпоративний Новий рік — особливе свято, яке обов’язково потрібно відсвяткувати гідно. Воно допомагає підбити підсумки за результатами роботи фірми, зміцнити взаємини між колегами та й просто закінчити робочі будні на позитивній ноті. У будь-якому випадку, краще витратити певну кількість часу, грошей та зусиль, аби організувати корпоратив, ніж не зробити цього. Адже, як стверджують психологи, корпоративні свята — унікальний інструмент для формування корпоративної культури, ефективний засіб мотивації і ресурс для розвитку організації в цілому.

Підготовку заходу варто почати завчасно. Зазвичай на це потрібно кілька тижнів, але якщо святкування буде дуже серйозне, можливо, Вам знадобиться місяць. Перше, з чим варто визначитися — це формат. Він безпосередньо залежить від мети. Якщо найважливіше — це подякувати співробітникам за хорошу роботу і роздати премії, можна обмежитися офісним фуршетом. Тим, хто бажає запросити не тільки колег, але й партнерів та клієнтів, швидше за все, доведеться замовляти банкетний зал і готуватися більш ретельно.

Спробуйте запропонувати співробітникам кілька варіантів, щоб у них була можливість обрати те, що більше до душі. І не забудьте заздалегідь повідомити про дату заходу, щоб вона ні для кого не стала сюрпризом. До речі, що стосується вибору, знову ж таки, краще порадитися з колегами на рахунок того, чи буде алкоголь на вечірці і якщо так, то який саме. І аналогічно на рахунок музики: смаки можуть дуже різнитися, спробуйте знайти те, що подобається хоча б більшості.

Одне з найважливіших питань — розмір бюджету. У невеликій фірмі можливий такий варіант, як святкування за свій рахунок або «спільними силами» (певну суму дає фірма, іншу частину грошей докладають співробітники). Якщо святкування проводять за рахунок компанії, не забудьте зібрати всі чеки, щоб потім простіше було звітувати перед начальством або бухгалтерією. Коли бюджет дозволяє, можна запросити організатора, ді-джея, тамаду або спеціальну команду. Особливо це буде доречно, якщо Ви плануєте влаштувати тематичну вечірку, що дуже популярно в багатьох компаніях. Що б там не було, ведучий вечора — персона дуже важлива і від неї залежить багато чого (якщо не все), так що не варто запрошувати аби кого.

Якщо Ви зважилися на святкування в офісі, обов’язково розподіліть обов’язки і вирішіть питання з їжею (принесете її з дому або замовите). Тим, хто буде святкувати у кафе або ресторані, слід обговорити таке питання, як запрошення других половинок колег. Досить непоганим варіантом є «активний корпоратив», тобто святкування на базі відпочинку, в сауні, у розважальному комплексі з більярдом, боулінгом, катком або може навіть пейнболом. Він чудово підійде для молодих і більш-менш розкутих співробітників. Тим більше, після такого свята Вам точно буде, що згадати.

Автор: Анна Іваненко, modna.ua

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ