Народний контроль – проти боргового ярма задля нових тролейбусів

1
236
Загрузка...

Представник фракції «Народний контроль» у Чернівецькій міській раді пояснив, чому вони проти єврокредиту на придбання нових тролейбусів, який так активно лобіює влада, а також позицію щодо підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті.

На своїй сторінці у Facebook Михайло Яринич написав:
«Аби уникнути спекулювань зі сторони наших опонентів, вважаємо за потрібне пояснити позицію «Народного контролю» при голосуванні щодо кредиту на купівлю нових тролейбусів, а також щодо рішення “Про встановлення заборони на підвищення тарифів на перевезення у всіх видах громадського транспорту”.

По-перше, «Народний контроль» є незалежною та самодостатньою політичною силою, депутати якої не піддаються будь-чиєму впливу чи тиску. Це не подобається деяким “Народним” обранцям, в результаті чого сьогодні «Народний контроль» намагаються дискредитувати та очорнити в очах чернівчан.170112-Narkontrol-Yarynych-fakyty.cv.ua

По-друге, щодо кредиту на купівлю нових тролейбусів – ми хочемо, аби чернівчани зрозуміли, що разом з тролейбусами місто отримає ярмо у вигляді кредиту в сумі 8 млн. євро з 7% ставкою. А це 560 тис євро в рік. Сьогодні це більш, ніж 16 мільйонів гривень (плюс саме тіло кредиту, а це по 800 тис. євро протягом 10 років, плюс одноразові та інші виплати – прим. fakty.cv.ua). Та при такому нестабільному курсі валют, невідомо, скільки це становитиме за рік, два, чи п’ять років. Ці гроші нам не дарують – ми повертатимемо їх з власних кишень. За красивими обіцянками політиків стоять величезні гроші, які сплачуватимуть не вони.

По-третє, «Народний контроль» не голосував за рішення “Про встановлення заборони на підвищення тарифів на перевезення у всіх видах громадського транспорту”, оскільки ми твердо переконані – за нинішньої ситуації, коли зростає мінімальна зарплата, а разом з нею розміри соцвідрахувань, ціни на електроенергію тощо, непідняття цін на проїзд – це фактично знищення Чернівецького тролейбусного управління. Якщо залишити ціни на теперішньому рівні, то через декілька місяців тролейбусне управління просто збанкрутує, тролейбуси зупиняться і ті чернівчани, які зараз їздять за посвідченнями, взагалі не зможуть дозволити собі кудись поїхати. Зверніть увагу, що при публічному обговоренні кредиту на нові тролейбуси виконавчі органи міської ради жодним словом не обмовилася про свої найближчі плани підняти вартість проїзду.

Так, ми готові приймати непопулярні рішення задля збереження електротранспорту у Чернівцях. Поки дехто піариться на кредитах та мораторіях, «Народний контроль» намагається збалансувати інтересами чернівчан та комунальних підприємств, які ці послуги надають. Ми всі разом повинні думати та працювати над розвитком нашого міста, думаючи про те, що ж буде завтра!»

Нагадаємо, нещодавно свої позицію щодо єврокредитів висловив керівник фракції «Рідне місто» Василь Продан. Чекаємо аргументів за і проти і від представників інших фракцій. Добре було б відповісти на ці публічні запитання.

fakty.cv.ua

***

Єврокредит на тролейбуси – політичне рішення, проблему треба інакше вирішувати

***

Карімова відповіла про «сумнівні умови єврокредиту» на придбання тролейбусів

***

Кредит на тролейбуси: беремо 8 млн. євро – віддаємо 13,8 млн. євро… Вигідно?..

***

Каспрук: «РМ» намалювало схему, як приватизує систему теплопостачання (відео)

***

Чи доцільно Чернівцям брати 10-мільйонний єврокредит для Теплокомуненерго?..

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ