Не дуже конструктивний початок роботи тандему Каспрук – Продан…

0
445
Олексій Каспрук і Василь Продан
Загрузка...

Те, чого дуже не хотілось меру Чернівців Олексію Каспруку (і його політичним соратникам), сталось – секретарем міської ради обрали Василя Продана.

Що далі?.. Напевно, треба працювати разом на благо Чернівців і чернівчан. Бо, власно, посади цього вимагають.

Якщо аналізувати публічну частину взаємин між Каспруком і Проданом, мабуть, очевидним є, що мер частіше і більше некоректностей щодо опонента допускав, ніж Продан щодо Каспрука. Зате Василь Сафронович «відзначився» найбільш гучною «витівкою», коли в сесійній залі показав очільнику міста «комбінацію з трьох пальців»:) Правда, це вже було після немалої кількості публічних некоректностей з боку мера.

З боку Василя Продана неодноразово звучали публічні пропозиції об’єднати зусилля в напрямку конструктивної співпраці і роботи на благо Чернівцям. Однак Олексій Каспрук, у свою чергу, кроків назустріч не робив, а, навпаки, поповнював свою колекцію некоректностей по відношенню до Продана.

Звісно, є «політичні нюанси», є, можливо, якась людська неприязнь і т.п. Але раз вже так сталось, що більшість депутатів підтримали кандидатуру Василя Продана на секретаря міської ради, мер мусить з цим змиритися і думати як позитивно служити чернівчанам і плідно працювати на благо рідного міста вже в тандемі з «таким незручним» для нього секретарем…

А з чого почалась «спільна робота»? З того, що вже після обрання Василя Продана секретарем Олексій Каспрук на своїй сторінці у Facebook не дуже коректно (м’яко кажучи) поєднав це обрання з тим, що частина міста залишилась без води: «Місто без води але з секретарем. Це все що треба знати про нинішній склад заПроданців в ЧМР».

Зрозуміло, що це не описка з боку мера, а свідоме використання сполучення «заПроданців». Що цим хоче сказати мер? По суті, мається на увазі. Що ті, які проголосували за Продана, якось комусь продались?:) Тобто якщо хтось раптом думає не так, як мер, має відміну від нього позицію, – обов’язково має йти мова про якусь там «продажність»? І для чого, цікаво, Продан «купував» би когось? Задля посади секретаря міської ради?:) Все одно ж найвища посадова особа у місті – міський голова! Далі – заступники. І лише в разі дострокового припинення повноважень мера, секретар виконує його обов’язки, хіба ні? Хтось думає, що теперішня «опозиційна більшість» може зробити меру такий подарунок?:) Хіба Олексій Павлович сам постарається у цьому напрямку:) Нижче нагадаємо, коли можуть бути достроково припинені повноваження міських голів…

А як вам теж не дуже коректний натяк мера на «нечистоту голосування» за секретаря? «Вікторина.Чому заПроданці відмовились від стандартної позначки “+” в бюлетні і проголосували за будь яку?», – написав на своїй сторінці у Facebook Олексій Каспрук.

Напевно, в наш час можна, за бажання, довести «правильність» голосування і без спеціальних позначок, хіба ні?..

Окремо варто повернутися до некоректної паралелі мера щодо обрання секретаря і «міста без води». Після офіційного оголошення результатів таємного голосування за секретаря, Олексій Павлович повідомив, що декілька годин тому були знеструмлені об’єкти водопостачання і мешканці багатоповерхівок залишились без води. А вже після перерви була внесена пропозиція надати чергову «порцію» допомоги в т.ч. Водоканалу. А що ж заважало міському голові на попередній позачерговій сесії підняти питання щодо крайньої необхідності терміново виділити цю допомогу Водоканалу, бо існує реальна загроза знеструмлення (через борги перед Обленерго) і, відповідно, припинення водопостачання частині чернівчан (багатоповерхівки)?.. Мер не знав про ці проблеми? (тоді це погано, бо, виходить, не володіє ситуацією) Чи, може, спеціально витримав паузу, щоби потім дорікнути вкотре, що «у всьому винні депутати»? Ще й обрання секретаря сюди додав, хоча зрозуміло, що ніякого зв’язку між цим та припиненням водопостачання на багатоповерхівки немає…

Ось такий не дуже конструктивний початок роботи в тандемі вийшов у Олексія Каспрука та Василя Продана… Хочеться вірити, що далі буде інакше, далі буде краще. Адже чернівчан найменше цікавлять чиїсь політичні амбіції і забаганки, люди від цього втомились, люди (крім безнайдійних жертв пропагандистських тез) хочуть бачити не «перетягування ковдри», а реалізацію гасла «Спільними зусиллями» на благо Чернівців і чернівчан.

До слова, після обрання Продана секретарем депутати розглядали проект рішення, яким пропонувалось виділити додатково комунальним підприємствам 60,207 млн.:
КП «Чернівецьке тролейбусне управління» – +32,0 млн.
КП «Чернівціводоканал» – +9,0 млн.
МКП «Чернівцівтеплокомуненерго» – +3,64 млн.
КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці» – +6,684 млн.
МКП «Чернівціспецкомунтранс» – 8,883 млн.

Реально ж виділили поки що 5,46 млн.:
КП «Чернівціводоканал» – +4,1 млн.
МКП «Чернівцівтеплокомуненерго» – +1,36 млн.

Ось так «ефективно» працюють у нас комунальні підприємства. На що є, звісно, і об’єктивні пояснення, але є і багато запитань до ефективності управління і т.п. Але це вже інша тема…

fakty.cv.ua

Що буде в міськраді з Проданом секретарем?

Результати

Loading ... Loading ...

***

***

А це не треба знати про міську раду (?!):

Депутат: Понад 2 млн. з бюджету – за невибірку коштів по кредиту… 🙁

***

***

Василь Продан – секретар Чернівецької міської ради VII скликання (відео, біографія)

***

Каспрук: Якщо депутати оберуть Продана, буду працювати, в межах закону

***

Кому на вигляд можна довіряти у новому складі міської ради, а кому – ні (опитування)

***

Офіційний список депутатів Чернівецької міської ради VII скликання

***

Василь Продан: Міський голова творить історію (відео)

***

Мер пропонує підслухати Продана і стверджує, що перевибори будуть (відео)

***

«Рідне місто» висуває кандидатуру Федорука до виконкому міськради

***

Закон України Про місцеве самоврядування в Україні
Стаття 79. Дострокове припинення повноважень сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті, районної, обласної ради

1. Повноваження сiльського, селищного, мiського голови, голови районної у мiстi, районної, обласної ради вважаються достроково припиненими у разi:
1) його звернення з особистою заявою до вiдповiдної ради про складення ним повноважень голови;
2) припинення його громадянства;
3) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;
4) порушення ним вимог щодо обмеження сумiсностi його дiяльностi з iншою роботою (дiяльнiстю), встановлених цим Законом;
5) визнання його судом недiєздатним, безвiсно вiдсутнiм або оголошення таким, що помер;
6) його смертi.
2. Повноваження сiльського, селищного, мiського голови можуть бути також достроково припиненi, якщо вiн порушує Конституцiю або закони України, права i свободи громадян, не забезпечує здiйснення наданих йому повноважень.
3. Повноваження сiльського, селищного, мiського голови за наявностi пiдстав, передбачених частиною другою цiєї статтi, та в iнших випадках можуть бути припиненi достроково за рiшенням мiсцевого референдуму або за рiшенням вiдповiдної ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосiв депутатiв вiд загального складу ради. Порядок проведення мiсцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сiльського, селищного, мiського голови визначається законом про мiсцевi референдуми. (положення частини 3 статтi 79 щодо дострокового припинення повноважень сiльського, селищного, мiського голови за рiшенням вiдповiдної ради “в iнших випадках”, тобто з пiдстав, не передбачених частиною 2 статтi 79, визнано таким, що не вiдповiдає Конституцiї України (є неконституцiйним), згiдно з Рiшенням Конституцiйного Суду вiд 09.02.2000 р. N 1-рп/2000)
4. Рiшення про проведення мiсцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сiльського, селищного, мiського голови приймається сiльською, селищною, мiською радою як за власною iнiцiативою, так i на вимогу не менш як однiєї десятої частини громадян, що проживають на вiдповiднiй територiї i мають право голосу.
5. За наявностi рiшень суду про визнання розпоряджень чи дiй сiльського, селищного, мiського голови незаконними, висновкiв вiдповiдного комiтету Верховної Ради Верховна Рада України може призначити позачерговi вибори сiльського, селищного, мiського голови. Питання про призначення Верховною Радою України позачергових виборiв сiльського, селищного, мiського голови може порушуватись перед Верховною Радою України вiдповiдною сiльською, селищною, мiською радою, головою обласної, Київської, Севастопольської мiської державної адмiнiстрацiї.
6. Порядок проведення позачергових виборiв сiльського, селищного, мiського голови визначається законом про вибори.
7. Повноваження сiльського, селищного, мiського голови припиняються з дня прийняття мiсцевим референдумом або вiдповiдною радою рiшення про це, а в разi призначення Верховною Радою України позачергових виборiв сiльського, селищного, мiського голови – в день обрання головою iншої особи.
8. Повноваження голови районної в мiстi, районної, обласної ради також припиняються достроково в порядку, передбаченому статтею 55 цього Закону.

***

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ