З попереднього єврокредиту ~800 тис. євро осіли в кишенях певних людей…

1
183
Загрузка...

Неозброєним оком видно, що підконтрольні владі мас-медіа (та їх представники і боти в соціальних мережах) активно розповсюджують тезу, що ледь не всі проблеми в місті через те, що «депутати неправильні».

 

Причому доходить до смішного (якби не було насправді сумно від таких реалій), коли за якісь питання, які лобіюються владою, отримують в залі, приміром, лише 5 голосів за, але «владні пропагандисти» далі переконують громаду, що, мовляв, ось ці 5 в міській раді єдині і є «істиною в останній інстанції», решта – всі «неправильні» і мають бути піддані всенародній ненависті:)

Цікаво також, що є проблемні питання, в яких «переконані підконтрольними владі ЗМІ» чернівчани «на старті» автоматично вважають винними «неправильних депутатів», а коли доходить до конкретних обговорень і розв’язання проблем, люди переконуються на власному досвіді, що все не так, як подають «об’єктивні мас-медіа». Наприклад, таке було з постраждалими навколо будівництва по Проспекту Незалежності, 116а. У процес вирішення тих проблем активно включився, до слова, і депутат багатьох скликань Анатолій Чесанов, до якого ті постраждалі, попри «офіційну версію щодо його неправильності», вже ставляться з повагою, і бачать, якими є насправді реалії.

Анатолій Чесанов звернув увагу громадськості на ці зусилля «Бурбака і Ко» по дискредитації непідконтрольних депутатів у відповідному пості на Facebook:

«ЗВЕРТАЮ УВАГУ ГРОМАДСЬКОСТІ!

Те, що зараз відбувається, коли з усіх сторін ллється негатив на депутатів Чернівецької міської ради, – це звичайне намагання розхитати ситуацію і налаштувати громадськість проти депутатського корпусу, аби протиснути питання отримання кредиту у 8 мільйонів евро, а саме головне – отримати винагороду біля 300 тисяч евро. Тільки у цьому криється причина.

Постараюся трохи пролити світло на ситуацію з тролейбусами, яка склалася на даний час.

1 Жоден депутат міської ради не виступає проти оновлення тролейбусного парку! Усі прекрасно розуміють, що розвиток електротранспорту в місті – це один з пріоритетів роботи міської влади.
Саме тому у 2016 році частина депутатів взяла участь у робочій групі, яка ретельно вивчила цю проблему і розробила конкретний механізм її вирішення.
Зокрема, на потреби Чернівецького тролейбусного управління було виділено близько 38 мільйонів гривень. Ці кошти були спрямовані на погашення боргів та придбання тролейбусів.

Кожен чернівчанин повинен знати, що ЧТУ є збитковим комунальним підприємством. Одним із чинників цього є те, що майже 70% пасажирів тролейбусів – пільговики, проїзд яких компенсується з міського бюджету.
Тож, для того, щоб ЧТУ нормально розвивалося , перевозило більшу кількість платних пасажирів та створювало конкуренцію маршруткам, його треба укомплектувати достатньою кількістю транспорту, а саме придбати, як мінімум, 75 тролейбусів.

Під час роботи робочої групи, яку організовано з ініціативи депутатів, виникло питання, які тролейбуси краще підходять для нашого міста: вітчизняні нові, чи вживані після капремонту з Європи?!
Вивчаючи ситуацію, бралися до уваги усі чинники: рельєф міста, якість доріг, покриття з бруківки, ремонтна база, тягова сила усіх моделей, тощо. Кредит навіть не враховували.
Дійшли висновку, що зараз на наші дороги краще вживані після капремонту закордонні, аніж вітчизняні, які не підходять для нашої місцевості і швидко будуть ламатися на наших дорогах.

2 Єврокредит. Депутати проти отримання валютного кредиту тому, що він береться під муніципальні гарантії. Тобто, фактично, закладається майно громади. І, приймаючи таке рішення, депутати беруть на себе серйозну відповідальність перед городянами.
Тим більше, що жодного розрахунку, щодо забезпечення даного кредиту не надано досі.
Тож, депутати не просто відхилили цю пропозицію, а самі взялися до вивчення цього питання.

Кредит 8 млн евро, на 12 років, під 7% річних для придбання 40-42 вітчизняних тролейбусів.
За умови, що евро не буде зростати, ми протягом десяти років повинні віддати 400 мільйонів грн – кожного року по 40 мільйонів гривень.
Ще раз зауважую, – якщо курс залишатиметься стабільним.

Інформація – за останні десять років евро зросло більше ніж у п’ять разів! І ніяких передумов укріплення національної валюти, на жаль, не передбачається.

Тому прогнозовано ми будемо віддавати в рази більше з міського бюджету. Для того, щоб ЧТУ могло забезпечити цей кредит вартість квитка треба підняти до 7 гривень і це при умові 100% оплати за квитки. Це неможливо! Забезпечення кредиту лягає тягарем на бюджет – протягом 10 років платимо по 40 мільйонів гривень!

3 Якщо ми не беремо кредит, і враховуючи те, скільки ми би віддавали би кожен рік, ми можемо для міста вирішити багато питань:

2017 рік – придбати 50 вживаних, европейських тролейбусів після капремонту, які підходять для наших доріг;
2018 рік – придбати ще 25 тролейбусів, та побудувати дитячий садок на 150 дітей;
2019 рік – зробити реконструкцію кінотеатру Миколайчука та збудувати декілька стадіонів;
2020 рік – ще один садочок і збудувати басейн;
2021 рік – асфальтування гравійних доріг міста.
І так ще п’ять років.

А тепер порівняємо.
Наступив 2028 рік.
Якщо беремо кредит – мали би 42 вживаних вітчизняних тролейбуси. І все.. І це при умові що нічого не станеться..
Якщо не беремо кредит – 75 вживаних імпортних тролейбусів, збудовані садочки, спортивні майданчики, басейн, дороги, тощо.
Без ризиків і закладання в банк майна громади.

Ще раз наголошую і заявляю відповідально – Каспрук, Бурбак розраховують отримати з цього кредиту більше 300 тисяч евро. За попередній кредит – винагорода склала біля 800 тисяч евро, яка осіла у кишенях певних людей!
Це банда, яка думає тільки про власну наживу, збагачення, і робить усе, аби скомпрометувати депутатський корпус. Ми у них як кістка в горлі! Ми не даємо красти та розбазарювати міські землі, наполягаємо на сплати ними податків.
Саме тому, ними задіяні усі можливі ресурси, фінансуються підконтрольні ЗМІ, аби зробити депутатів Чернівецької міської ради винними в усіх бідах. Але це на їх совісті…»

Думайте, чернівчани…

fakty.cv.ua

***

Читайте також:

Водіям ЧТУ забороняють говорити позитив про тролейбуси б/у (відео)

***

Про ті «нюанси» єврокредиту на тролейбуси, про які не знаємо ми

***

Борці за єврокредит на тролейбуси пропонують «програму підтримки євробанку»

***

Новий скандал навколо єврокредиту на придбання тролейбусів (відео)

***

Єврокредит на тролейбуси – політичне рішення, проблему треба інакше вирішувати

***

Карімова відповіла про «сумнівні умови єврокредиту» на придбання тролейбусів

***

 

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ