Депутат міськради про те, як має розвиватися громадський транспорт у Чернівцях

0
121
Загрузка...

Що необхідно розвивати, передусім, у Чернівцях – електротранспорт, чи автобусні перевезення. Якою є стратегія розвитку міського пасажирського транспорту столиці Буковини?

 

На ці теми розмірковує депутат Чернівецької міської ради від БПП «Солідарність» і учасник АТО Василь Максимюк:

«Буквально учора журналісти одного із місцевих видань звернулися до мене із запитанням: як має MaksymukVasyl-chv-tvрозвиватися пасажирський транспорт у Чернівцях і що необхідно зробити для того, аби користуватися ним можна було комфортно й безпечно.

Моя думка така: якщо братися вирішувати питання якісного функціонування пасажирського транспорту у Чернівцях, то необхідно відкинути будь які емоції.
Конструктив – ось на чому має ґрунтуватися робота міської влади, депутатського корпусу, перевізників, громадських активістів.
Дивно якось складається: бажання вирішити проблему з налагодженням пасажирських перевезень декларується нібито усіма , але, що називається, віз і нині там.
То громаду втішають, що ось-ось до міста надійдуть нові тролейбуси , і ці тролейбуси вже стали майже міфічними, бо досі їх на чернівецьких вулицях так ніхто і не побачив.
То тривають судові тяжби між владою та перевізниками.
То полемізуємо про доцільність закупівлі автобусів-тролейбусів на міські маршрути, а до спільного знаменника прийти так і не вдається.

Ми до цих пір, на мою думку, не визначилися з найголовнішим: зі стратегією розвитку міського пасажирського транспорту.
Тобто, що необхідно розвивати – електротранспорт, чи автобусні перевезення. І тут вже мають говорити фахівці.
Так, свого часу було напрацьовано й затверджено Програму розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки. Це відбулося у серпні 2007-го.
До речі, будучи депутатом того скликання Чернівецької міської ради, теж голосував «за» прийняття документа не вагаючись.
Не беруся зараз говорити про якість виконання програми (це тема іншої дискусії), скажу тільки, що реалії 2007-го і реалії 2016-го різняться, і підхід до формування нової дорожньої карти розвитку пасажирського транспорту у Чернівцях тепер має бути дещо інший.
Необхідно створити відповідні робочі групи, куди би ввійшли представники профільних департаментів, депутатських комісій, перевізники й напрацьовували продуктивні рішення. Підкреслюю: це мають бути робочі групи і їхня діяльність мала би проходити у робочому режимі, а не під бліки фото й відеокамер. Повірте, результат був би.
Інша справа, що рішення таких робочих груп мали би публічно обговорюватися – із залученням преси, у формі громадських слухань, наприклад.
Повторюю: зараз безпредметні дискусії необхідно припиняти й шукати раціональні рішення.

А те, що це треба якнайшвидше, на жаль, підтверджує саме життя: другого жовтня у місті , на превеликий жаль, сталася резонансна аварія: під колесами пасажирського мікроавтобуса загинула літня жінка.
Це велика людська трагедія, що викликає безліч запитань».

А ви що думаєте з цього приводу?..

fakty.cv.ua

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ