У Чернівцях запрацював Муніципальний Контакт-центр

0
3221
Фото: chernivtsy.eu
Загрузка...

У Чернівцях запущено Муніципальний Контакт-центр, який відтепер цілодобово працює у Чернівцях. Мета Контакт-центру – забезпечити оперативне реагування на звернення чернівчан усіх міських служб, комунальних підприємств та посадовців. Оператори Контакт-центру цілодобово перебувають на зв’язку з чернівчанами за номерами 15-80 ( для стаціонарних телефонів) та   588-888 (усіх телефонних операторів).

За цими номерами Контакт–центр приймає звернення з питань:

  • аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою (водо- теплопостачання, інші інженерні комунікації, ліфти, зовнішнє освітлення, збір побутових відходів, послуги з утримання прибудинкової території)
  • охорони здоров’я освіти соціального захисту громадського транспорту.
  • цілодобово проводить психологічне та інформаційне консультування громадян, які потребують такої допомоги.

Всі звернення чернівчан до Контакт-центру реєструються в електронній базі даних, дзвінки записуються. Оператор Контакт-центру приймає заявку (звернення), передає її для виконання   відповідній міській службі чи підприємству, контролює стан її виконання та обов’язково повідомляє заявнику про виконання його звернення повідомляє прес-служба міської ради.

При потребі оператор забезпечує переадресацію (направлення) заявника до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у даній проблемі та більш кваліфіковано можуть задовольнити запит. Оператор особисто контролює, щоб такий контакт відбувся і заявник оперативно отримав відповідь. Програма об’єднує Муніципальний Контакт–центр з усіма диспетчерським службами міста та дозволяє відстежувати в он-лайн режимі стан виконання звернень чернівчан. Програма дозволяє міському голові в   он-лайн режимі здійснювати контроль за роботою усіх міських служб над виконанням звернень чернівчан, які надійшли на адресу Контакт-центру. Муніципальний Контакт–центр працює також із програмою електронних звернень громадян « Відкрите місто», яка вже здобула довіру чернівчан. Моніторинг виконання звернень, які надійшли на телефон Контакт-центру, здійснюється щоденно, його дані аналізуються і за результатами цього аналізу приймаються управлінські рішення для упередження аварійних ситуацій в міському господарстві.

«Створення Муніципального контакт-центру – це один із кроків для надання чернівчанам якісних послуг. Він є однієї зі складових функціонування ефективної системи управління містом. Роботу Контакт-центру постійно удосконалюватимуть. Ця сучасна система значно поліпшить комунікацію мешканців з владою і дозволить чернівчанам більш оперативно вирішувати проблемні питання»,- зазначив міський голова Олексій Каспрук. Він закликав чернівчан   активніше користуватися послугами Контакт-центру, робити свої пропозиції та зауваження щодо організації його роботи.

Звертайтеся до Муніципального Контакт-центру за телефонами 15-80 (для стаціонарних телефонів) та (0372) 588-888 (усіх телефонних операторів).

Fakty.cv.ua

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ