Обговорювали концепцію зовнішньої реклами…і ще обговорювати будуть

0
125
Загрузка...

26 грудня у Чернівецькій міській раді за участю  підприємців, які працюють у сфері рекламного бізнесу та представників громадськості, відбулося  обговорення проекту концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами в місті Чернівцях.

Під час обговорення присутніми були озвучені критичні зауваження та пропозиції щодо зміни концепції. Хоча концепція розробляється вже не один місяць, однак, наприклад, представник громадської ради при виконавчому комітеті міської ради Микола Кушнір, вважає, що вона розроблена непрофесійно. З боку підприємців також прозвучало чимало зауважень та уточнень, адже деякі пункти концепції суттєво обмежують можливості для ведення їхнього бізнесу.

Розробники концепції запропонували умовно поділити місто на три зони, у кожній з яких відповідно дозволяється чи забороняється розміщення тих чи інших рекламних засобів. Чимало обґрунтованих зауважень оприлюднив і фахівець у сфері маркетингу Вардан Вардеванян. Начальник відділу охорони культурної спадщини Чернівецької міської ради Олена Пушкова відстоювала те, що у центральній частині міста має бути якнайменше реклами, проте механізмів реалізації цього не назвала.

Як зазначив секретар Чернівецької міської ради Ярослав Кушнірик, усі запропоновані уточнення, заперечення та пропозиції будуть знову розглянуті та внесені до концепції. Ознайомитись із концепцією розміщення та розвитку зовнішньої реклами в місті Чернівцях можна у документі, доданому нижче. Незабаром на нашомц порталі читайте відгуки піприємців з приводу концепції.

kontseptsiyi_z_dodatkom_pravki

Іван Сірецький, Fakty.cv.ua

Загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ